LOGOWANIE

KWALIFIKACJA S3 - CZERWIEC 2020 - ZADANIE PRAKTYCZNE NR 1

KOD ARKUSZA: S.03-01-20.06-SG


POBIERZ ARKUSZ PRAKTYCZNY

ZOBACZ ROZWI膭ZANIE ZADANIA


Podziel si臋 arkuszem z innymi i udost臋pnij go na Facebooku:


SKR脫CONA TRE艢膯 ARKUSZA:

Zrealizuj nag艂o艣nienie kr贸tkiego (oko艂o 3-minutowego) wyst臋pu zespo艂u muzycznego, w kt贸rego sk艂ad wchodz膮: wokalista, skrzypek oraz muzyk graj膮cy na instrumencie klawiszowym. Zadanie wykonaj zgodnie z wytycznymi zawartymi w tre艣ci zadania oraz riderem technicznym.
Zg艂o艣 przewodnicz膮cemu zespo艂u nadzoruj膮cego (ZN), przez podniesienie r臋ki, gotowo艣膰 do przygotowania stanowiska realizatora FOH, przygotowania nag艂o艣nienia widowni i sceny oraz wykonania po艂膮cze艅 element贸w systemu elektroakustycznego.
Przygotuj stanowisko FOH.
Wybierz optymaln膮 lokalizacj臋 dla stanowiska realizatora FOH. Przy pomocy asystenta technicznego ustaw w wybranym miejscu konsolet臋 miksersk膮. Przygotuj i ustaw mikrofon pomiarowy oraz analizator widma cz臋stotliwo艣ciowego sygna艂u z generatorem szumu.
Przygotuj nag艂o艣nienie widowni.
System elektroakustyczny nag艂o艣nienia widowni powinien sk艂ada膰 si臋 z dw贸ch szerokopasmowych zestaw贸w g艂o艣nikowych skierowanych w stron臋 widowni.
Przygotuj nag艂o艣nienie sceny.
System elektroakustyczny sceny powinien zawiera膰 odpowiednio dobrane, ustawione i pod艂膮czone mikrofony, Di-Box'y oraz monitory ods艂uchowe.
Wszystkie kable u艂贸偶 tak, aby nie przeszkadza艂y osobom przebywaj膮cym na scenie i na widowni oraz nie by艂y nara偶one na uszkodzenia.
Po艂膮cz i uruchom wszystkie elementy systemu elektroakustycznego - jednak bez w艂膮czania wzmacniaczy mocy zestaw贸w g艂o艣nikowych.
Czas na wykonanie wymienionych czynno艣ci nie powinien przekroczy膰 30 minut. Wykonaj wst臋pn膮 konfiguracj臋 konsolety FOH zgodnie z riderem technicznym.
Zg艂o艣 przewodnicz膮cemu ZN, przez podniesienie r臋ki, zamiar w艂膮czenia ko艅c贸wek mocy/aktywnych system贸w g艂o艣nikowych i dopiero po akceptacji egzaminatora mo偶esz kontynuowa膰 wykonywanie dalszych czynno艣ci.
Uruchom pe艂ny system elektroakustyczny.
Przy u偶yciu mikrofonu pomiarowego, analizatora widma i generatora szumu r贸偶owego, wykonaj pomiar charakterystyki cz臋stotliwo艣ciowej zestawu nag艂o艣nieniowego widowni i skoryguj t臋 charakterystyk臋 uwzgl臋dniaj膮c w艂a艣ciwo艣ci akustyki pomieszczenia. Skontroluj dzia艂anie monitor贸w ods艂uchowych na scenie.
Przeprowad藕 pr贸b臋 d藕wi臋ku z wykonawcami.
Sprawd藕 dzia艂anie wszystkich mikrofon贸w i DI-Box'贸w. Zgodnie z uwagami wykonawc贸w ustal poziomy i proporcje sygna艂贸w w monitorach scenicznych.
Przeprowad藕 docelow膮 konfiguracj臋 konsolety FOH.
Poziom wysterowania sygna艂贸w wej艣ciowych ustaw tak, aby nie powodowa膰 przesterowania przedwzmacniaczy.
Pod艂膮cz procesory efekt贸w przestrzennych i procesory dynamiki d藕wi臋ku. Dzia艂anie wszystkich efekt贸w przestrzennych powinno by膰 s艂yszalne w monitorach scenicznych i zestawach g艂o艣nikowych PA. Przeprowad藕 korekcj臋 charakterystyki cz臋stotliwo艣ciowej d藕wi臋ku. Pasmo cz臋stotliwo艣ci sygna艂u wyj艣ciowego z konsolety ogranicz do zakresu 100 - 16000 Hz. Panoramy w poszczeg贸lnych torach konsolety ustaw tak, aby odzwierciedli膰 ustawienie muzyk贸w na scenie.
........
........

POBIERZ ARKUSZ PRAKTYCZNY


Arkusz jest przeznaczony dla zawod贸w:



INNE ARKUSZE Z KWALIFIKACJI S3