LOGOWANIE

KWALIFIKACJA AU28 - CZERWIEC 2020 - ZADANIE PRAKTYCZNE NR 2

KOD ARKUSZA: AU.28-02-20.06-SG


POBIERZ ARKUSZ PRAKTYCZNY


Podziel si臋 arkuszem z innymi i udost臋pnij go na Facebooku:


SKR脫CONA TRE艢膯 ARKUSZA:

Wykonaj animowany baner internetowy dla firmy HYDROGRAFIKA. W tym celu:
1. W programie do obr贸bki grafiki wektorowej zaprojektuj tekstury i zapisz je w folderze tekstury_PESEL w formacie PDF z mo偶liwo艣ci膮 edycji poszczeg贸lnych obiekt贸w.
2. Wykorzystuj膮c pliki zamieszczone na pulpicie komputera w archiwum AU.28_materialy_2.7z zabezpieczonym has艂em AU.28_pr_2 przygotuj obrazy przedstawiaj膮ce wizualizacj臋 tekstur na myszkach komputerowych oraz projekt banera na stron臋 internetow膮.
3. Wizualizacje tekstur zapisz w folderze obrazy PESEL w formacie PNG z zachowaniem przezroczysto艣ci t艂a.
4. Projekt banera zapisz w pliku banerPESEL.psdz zachowaniem warstw.
5. Na podstawie pliku baner PESEL.psd przygotuj w programie Adobe Photoshop animacj臋 banera i zapisz w pliku animacjaPESEL.psd z zachowaniem warstw oraz wersj臋 do internetu w pliku animacja_PESEL.gif.
Wszystkie rezultaty zadania wykonaj zgodnie z opisem technologicznym oraz za艂膮czonymi wzorami i zapisz na pulpicie komputera w folderze PESEL (PESEL to Tw贸j numer PESEL).
Folder o nazwie PESEL nagraj na p艂yt臋 CD, po uzyskaniu zgody przewodnicz膮cego ZN sprawd藕 poprawno艣膰 nagrania p艂yty. Sprawdzon膮 p艂yt臋 CD podpisz swoim numerem PESEL.
Wymagania dla tekstur
- wymiary: 150 x 150 mm,
- tryb koloru: CMYK,
- rozdzielczo艣膰: 300 ppi,
- t艂o w kolorze: CMYK (0, 0, 0, 50),
- format zapisu: PDF z mo偶liwo艣ci膮 edycji obiekt贸w wektorowych,
- tekstury mo偶na odwzorowa膰 lub stworzy膰 w艂asne, zgodnie z opisem w tabeli.
........
........

POBIERZ ARKUSZ PRAKTYCZNY


Arkusz jest przeznaczony dla zawod贸w:



INNE ARKUSZE Z KWALIFIKACJI AU28