LOGOWANIE

KWALIFIKACJA AUD7 - CZERWIEC 2021 - ZADANIE PRAKTYCZNE NR 1

KOD ARKUSZA: AUD.07-01-21.06-SG


POBIERZ ARKUSZ PRAKTYCZNY

ZOBACZ ROZWI膭ZANIE ZADANIA


Podziel si臋 arkuszem z innymi i udost臋pnij go na Facebooku:


SKR脫CONA TRE艢膯 ARKUSZA:

Zrealizuj nag艂o艣nienie wyst臋pu perkusisty na stanowisku egzaminacyjnym, na kt贸rym wcze艣niej zosta艂y ustawione i pod艂膮czone wszystkie zestawy g艂o艣nikowe, ods艂uch oraz zosta艂y zasilone wzmacniacze. Wykonano te偶 omikrofonowanie instrument贸w perkusyjnych i zrealizowano po艂膮czenie mikrofon贸w ze Stage Box-em.
Skoryguj spos贸b ustawienia mikrofon贸w, a na stanowisku FOH pod艂膮cz do konsolety korektor graficzny, procesor pog艂osowy, bramki szum贸w i sygna艂y z mikrofon贸w wykorzystuj膮c Stage Box zgodnie z tabel膮 鈥濱nput List" oraz 鈥濻chematem blokowym systemu elektroakustycznego".
Pod艂膮cz do miksera kabel multicore i skonfiguruj st贸艂 mikserski w taki spos贸b, aby:
- sygna艂 z poszczeg贸lnych 藕r贸de艂 by艂 obecny w torach miksera zgodnie z tabel膮 鈥濱nput list",
- poziom sygna艂u w szerokopasmowych kolumnach g艂o艣nikowych frontowych by艂 regulowany z sumy miksera,
- sygna艂 na ods艂uch perkusisty by艂 wys艂any z Aux1 niezale偶nie od po艂o偶enia t艂umik贸w w torach wej艣ciowych miksera.
Po wykonaniu wymienionych wcze艣niej czynno艣ci:
- w艂膮cz zasilanie miksera i ko艅c贸wek mocy;
- podepnij mikrofon Talk Back zgodnie z danymi zawartymi w tabeli 鈥濱nput List";
- wykorzystuj膮c mikrofon Talk Back, wypowiadaj膮c do niego s艂owa, sprawd藕 poprawno艣膰 po艂膮cze艅 wyj艣膰 miksera i komutacji do poszczeg贸lnych zestaw贸w g艂o艣nikowych i ods艂uchu perkusisty;
- przy pomocy analizatora widma, uwzgl臋dniaj膮c w艂a艣ciwo艣ci akustyczne pomieszczenia, skoryguj widmo sygna艂u na korektorze graficznym zainsertowanym na sumie z szyny MAIN MIX;
- sprawd藕 dzia艂anie procesora pog艂osowego wykorzystuj膮c do tego celu program Large Hall.
Nast臋pnie przeprowad藕 pr贸b臋 d藕wi臋kow膮 z udzia艂em perkusisty kontroluj膮c proces realizacji nag艂o艣nienia w taki spos贸b, aby:
- sygna艂y z poszczeg贸lnych 藕r贸de艂 by艂y obecne w torach miksera zgodnie z tabel膮 鈥濱nput List";
- poziom wzmocnienia sygna艂贸w z poszczeg贸lnych mikrofon贸w by艂 zgodny z zasadami wysterowania sygna艂u w torze elektroakustycznym;
- sygna艂y ze wszystkich mikrofon贸w perkusji by艂y s艂yszalne w g艂o艣nikach frontowych;
- w monitorze ods艂uchowym by艂 s艂yszalny miks wszystkich instrument贸w;
- sygna艂 z darabuki by艂 s艂yszalny w nag艂o艣nieniu frontowym z pog艂osem;
- bramki szum贸w na kana艂ach 3 i 4 wykazywa艂y dzia艂anie;
- w ca艂ym torze nie wyst臋powa艂y zniekszta艂cenia nieliniowe sygna艂贸w i sprz臋偶enia akustyczne;
- panorama w nag艂o艣nieniu frontowym, na kana艂ach 1-8 by艂a zgodna z wytycznymi zawartymi w tabeli 鈥濱nput List".
Zwracaj膮c uwag臋 na to, aby brzmienie instrument贸w by艂o jak najlepsze, zastosuj filtr dolnozaporowy na kana艂ach 2, 5 i 6, a na wybranych przez siebie kana艂ach zastosuj korektor parametryczny.
Po przeprowadzeniu pr贸by zg艂o艣 przewodnicz膮cemu ZN (przez podniesienie r臋ki) gotowo艣膰 do wyst臋pu perkusisty.
........
........

POBIERZ ARKUSZ PRAKTYCZNY



INNE ARKUSZE Z KWALIFIKACJI AUD7