LOGOWANIE

KWALIFIKACJA AUD7 - CZERWIEC 2021 - ZADANIE PRAKTYCZNE NR 3

KOD ARKUSZA: AUD.07-03-21.06-SG


POBIERZ ARKUSZ PRAKTYCZNY

ZOBACZ ROZWI膭ZANIE ZADANIA


Podziel si臋 arkuszem z innymi i udost臋pnij go na Facebooku:


SKR脫CONA TRE艢膯 ARKUSZA:

Zrealizuj nag艂o艣nienie wyst臋pu perkusisty na stanowisku egzaminacyjnym, na kt贸rym wcze艣niej, po stronie sceny, zosta艂y wykonane wszystkie po艂膮czenia. Ustawiono i pod艂膮czono wszystkie zestawy g艂o艣nikowe. Zosta艂y zasilone wzmacniacze. Ustawiono mikrofony, Di-Boxa i pod艂膮czono je do Stage Boxa.
W tym celu, wykorzystuj膮c tabel臋 鈥濱nput list" oraz rysunek 1. Schemat systemu elektroakustycznego, po艂膮cz multicore z mikserem i skonfiguruj st贸艂 mikserski w taki spos贸b, aby:
- kana艂y wej艣ciowe miksera by艂y zgodne z danymi zapisanymi w tabeli,
- poziom sygna艂u w szerokopasmowych kolumnach g艂o艣nikowych frontowych by艂 regulowany z sumy miksera,
- stereofoniczny ods艂uch w s艂uchawkach perkusisty by艂 regulowany z szyny Aux1 i Aux2 przed t艂umikiem (dopuszczalne jest zastosowanie ods艂uchu kana艂u stereofonicznego Aux 1/2),
- g艂o艣nik FF (Front Fill) znajduj膮cy si臋 na pod艂odze przed scen膮 sterowany by艂 z szyny Matrix, b膮d藕 Aux 4 Post i aby sygna艂 emitowany przez FF mia艂 proporcje kana艂贸w wej艣ciowych takie same jak w MAIN MIX.
Zainsertuj w sum臋 miksera stereofoniczny korektor graficzny, kompresor w kana艂 wej艣ciowy 2. Pod艂膮cz procesor pog艂osowy tak, by przyjmowa艂 sygna艂 z szyny Aux3 Post miksera.
Przed w艂膮czeniem zasilania sprz臋tu zg艂o艣 przez poniesienie r臋ki gotowo艣膰 do wykonania dalszych czynno艣ci i zacznij wykonywa膰 je dopiero po uzyskaniu zgody egzaminatora.
Nast臋pnie:
- popraw ustawienie mikrofon贸w zgodnie z wytycznymi w tabeli 鈥濱nput List";
- w艂膮cz zasilanie miksera i ko艅c贸wki mocy;
- podepnij mikrofon Talk Back zgodnie z danymi zawartymi w tabeli 鈥濱nput List";
- wykorzystuj膮c mikrofon Talk Back sprawd藕 poprawno艣膰 po艂膮cze艅 wyj艣膰 miksera i komutacji do poszczeg贸lnych zestaw贸w g艂o艣nikowych FOH, FF i ods艂uchu;
- sprawd藕 dzia艂anie korektora graficznego;
- sprawd藕 dzia艂anie kompresora i ustaw parametr Ratio na 10:1, a parametr Threshold tak, aby urz膮dzenie wykazywa艂o dzia艂anie przy ka偶dym uderzeniu w cowbell;
- sprawd藕 dzia艂anie procesora pog艂osowego, wykorzystaj program Large Hall i ustaw parametr Decay na 4,2 sekundy.
W dalszej kolejno艣ci przeprowad藕 pr贸b臋 d藕wi臋kow膮 z udzia艂em perkusisty kontroluj膮c proces realizacji nag艂o艣nienia w taki spos贸b, aby:
- sygna艂y z poszczeg贸lnych 藕r贸de艂 obecne by艂y w torach miksera zgodnie z danymi zawartymi w tabeli 鈥濱nput list";
- poziom wzmocnienia sygna艂贸w z poszczeg贸lnych mikrofon贸w i Di-Boxa by艂 zgodny z zasadami wysterowania sygna艂u w torze elektroakustycznym;
- sygna艂y ze wszystkich mikrofon贸w i Di-Boxa by艂y s艂yszalne w g艂o艣nikach L, R, FF;
- poziom d藕wi臋ku z g艂o艣nika FF by艂 ustawiony proporcjonalnie ciszej od L i R, w taki spos贸b, aby jedynie dog艂a艣nia艂 pole przed sam膮 scen膮, w jej osi;
- w monitorach by艂y s艂yszalne sygna艂y jedynie z kana艂贸w 1-5 z zachowaniem stereofonii;
- sygna艂 z cowbella by艂 s艂yszalny z d艂ugim pog艂osem w nag艂o艣nieniu frontowym;
- zainsertowany na kanale nr 2 kompresor wykazywa艂 dzia艂anie;
- nie wyst臋powa艂y zniekszta艂cenia nieliniowe sygna艂贸w,
- nie wyst臋powa艂 przyd藕wi臋k sieciowy (je艣li pojawi si臋 na torze pada perkusyjnego nale偶y go zniwelowa膰);
- w systemie nag艂o艣nieniowym nie wyst臋powa艂y sprz臋偶enia akustyczne.
........
........

POBIERZ ARKUSZ PRAKTYCZNY



INNE ARKUSZE Z KWALIFIKACJI AUD7