LOGOWANIE

KWALIFIKACJA AU54 - STYCZE艃 2022 - ROZWI膭ZANIE ZADANIA NR 3

KOD ARKUSZA: AU.54-03-22.01-SG


POBIERZ ROZWI膭ZANIE ZADANIA

ZOBACZ ARKUSZ PRAKTYCZNY


Podziel si臋 arkuszem z innymi i udost臋pnij go na Facebooku:


SKR脫CONA TRE艢膯 ROZWI膭ZANIA:

Rezultat 1: Logo wektorowe
Rezultat jest oceniany wy艂膮cznie na podstawie pliku wektorowego zawieraj膮cego wy艂膮cznie elementy wektorowe
R.1.1 Logo wykonane jest w postaci grafiki wektorowej
R.1.2 Szeroko艣膰 logo wektorowego 35 mm (tolerancja 1 mm)
R.1.3 Logo wektorowe sk艂ada si臋 z cyfry 2 i cyfry 5 Times New Roman Bold, kt贸re zosta艂y zamienione na krzywe i po na艂o偶eniu, podzielone na kszta艂ty powsta艂e na liniach przeci臋cia
R.1.4 Logo wektorowe ma kolory nadane zgodnie z rysunkiem pogl膮dowym
R.1.5 Logo wektorowe jest zapisane w folderze PESEL_obwoluta pod nazw膮 PESEL_logo
R.2
Rezultat 2: Bitmapy przygotowane zgodnie z opisem technologicznym
| Tolerancja wymiar贸w wynosi ±1 mm |
R.2.1 Wszystkie bitmapy maj膮 wymiary zgodne z opisem technologicznym
R.2.2 Bitmapa okladka sk艂ada si臋 ze zmontowanych plik贸w foto3.png oraz foto2.jpg zgodnie z opisem technologicznym
R.2.3 Wszystkie bitmapy maj膮 rozdzielczo艣膰 300 dpi
R.2.4 Wszytskie bitmapy maj膮 przestrze艅 barw CMYK
R.2.5 Bitmapy s膮 zapisane w folderze PESEL_obwoluta
R.3
........
........

POBIERZ ROZWI膭ZANIE ZADANIA


Arkusz jest przeznaczony dla zawod贸w:



INNE ROZWI膭ZANIA Z KWALIFIKACJI AU54