LOGOWANIE

KWALIFIKACJA AU28 - STYCZE艃 2020 - ROZWI膭ZANIE ZADANIA NR 1

KOD ARKUSZA: AU.28-01-20.01-SG


POBIERZ ROZWI膭ZANIE ZADANIA

ZOBACZ ARKUSZ PRAKTYCZNY


Podziel si臋 arkuszem z innymi i udost臋pnij go na Facebooku:


SKR脫CONA TRE艢膯 ROZWI膭ZANIA:

Rezultat 1: Logo wektorowe i bitmapowe (pliki logo_wektorowe, logo_bitmapowe.png)
R.1.1 logo przedstawia g艂ow臋 kucharza w czapce (z pliku kuchcik.eps)
R.1.2 logo zosta艂o wykonane w programie do grafiki wektorowej i zawiera wy艂膮cznie elementy wektorowe
R.1.3 logo wektorowe ma wymiary 100 x 100 mm
R.1.4 obwiednia ko艂a w logo ma wymiar 95 x 95 mm, RGB (0, 0, 255)
R.1.5 kolorystyka wype艂nienia element贸w logo: twarz RGB (255, 205, 155), usta RGB (255, 0, 0), 藕renice RGB (0, 0, 255), czapka i oczy 鈥瀊ia艂ka" RGB (255, 255, 255)
R.1.6 tekst 鈥濳UCHCIK" - font: Arial Black, rozmiar 36 pkt
R.1.7 tekst 鈥濳UCHCIK" - odleg艂o艣膰 mi臋dzy znakami zwi臋kszona o 50%
R.1.8 tekst 鈥濳UCHCIK" - kolor RGB (0, 255, 0), dopasowany do 艣cie偶ki w kszta艂cie 鈥炁倁ku"
R.1.9 logo bitmapowe ma wymiar 360 x 360 pikseli i przezroczyste t艂o
R.1.10 Logo zosta艂o zapisane w plikach: logo_wektorowe w formacie macierzystym wektorowym oraz logo_bitmapowe.png w folderze o nazwie PESEL
R.2
Rezultat 2: Animacja (pliki animacja.psd, animacja.gif)
Animacja jest oceniana na podstawie plik贸w PSD lub GIF
R.2.1 dynia.jpg - zdj臋cie wykadrowane wed艂ug wzoru nr 2 R.2.2 dynia.jpg - zdj臋cie ma wymiar 330 x 580 pikseli, rozdzielczo艣膰 96 ppi
R.2.3 animacja zapisana w pliku animacja.psd
R.2.4 animacja zapisana w pliku animacja.gif
R.2.5 animacja jest po艂膮czeniem zdj臋cia i kresk贸wki wed艂ug wzoru nr 2 R.2.6 animacja przedstawia 鈥瀖rugaj膮c膮 dyni臋" wed艂ug schematu nr 1 R.2.7 ka偶da klatka jest wy艣wietlana 1 sekund臋
R.2.8 animacja trwa 6 sekund i ma 6 klatek
R.2.9 animacja jest odtwarzana w p臋tli
R.3
........
........

POBIERZ ROZWI膭ZANIE ZADANIA


Arkusz jest przeznaczony dla zawod贸w:



INNE ROZWI膭ZANIA Z KWALIFIKACJI AU28