LOGOWANIE

KWALIFIKACJA AU28 - STYCZEŃ 2020 - ROZWIĄZANIE ZADANIA NR 2

KOD ARKUSZA: AU.28-02-20.01-SG


POBIERZ ROZWIĄZANIE ZADANIA

ZOBACZ ARKUSZ PRAKTYCZNY


Podziel się arkuszem z innymi i udostępnij go na Facebooku:


SKRÓCONA TREŚĆ ROZWIĄZANIA:

Rezultat 1: Logo wektorowe i bitmapowe (pliki logo_wektorowe, logo_bitmapowe.png)
R.1.1 logo przedstawia malinę (z pliku malina.eps)
R.1.2 logo zostało wykonane w programie do grafiki wektorowej i zawiera wyłącznie elementy wektorowe
R.1.3 logo wektorowe ma wymiary: 120 x 120 mm
R.1.4 obwiednia koła w logo ma wymiar 110 x 110 mm, RGB (250, 150,170)
R.1.5 kolorystyka wypełnienia elementów logo: twarz - RGB (180, 10, 60),
usta RGB (250,150,170), źrenice RGB (0, 0, 0), oczy „białka" RGB (255, 255, 255)
R.1.6 tekst „MALINKA" - font: Cooper Black, rozmiar: 48 pkt
R.1.7 tekst „MALINKA" - odległość między znakami zwiększona o 55%
R.1.8 tekst „MALINKA" - kolor RGB (180, 10, 60), dopasowany do ścieżki w kształcie „łuku"
R.1.9 logo bitmapowe ma wymiar 400 x 400 pikseli i przezroczyste tło
R.1.10 Logo zostało zapisane w plikach: logo_wektorowe w formacie macierzystym wektorowym oraz logo_bitmapowe.png w folderze o nazwie PESEL
R.2
Rezultat 2: Animacja (pliki animacja.psd, animacja.gif)
Animacja jest oceniana na podstawie plików PSD lub GIF
R.2.1 malinka.jpg - zdjęcie wykadrowane według wzoru nr 2 R.2.2 malinka.jpg - zdjęcie rozmiar 600 x 330 pikseli, rozdzielczość 72 ppi
R.2.3 animacja zapisana w pliku animacja.psd
R.2.4 animacja zapisana w pliku animacja.gif
R.2.5 animacja jest połączeniem zdjęcia i kreskówki według wzoru nr 2 R.2.6 animacja przedstawia „mrugającą malinkę" według schematu nr 1 R.2.7 każda klatka jest wyświetlana 1 sekundę
R.2.8 animacja trwa 6 sekund i ma 6 klatek
R.2.9 animacja jest odtwarzana w pętli
R.3
........
........

POBIERZ ROZWIĄZANIE ZADANIA


Arkusz jest przeznaczony dla zawodów:



INNE ROZWIĄZANIA Z KWALIFIKACJI AU28