LOGOWANIE

KWALIFIKACJA AUD5 - STYCZE艃 2022 - ZADANIE PRAKTYCZNE NR 2

KOD ARKUSZA: AUD.05-02-22.01-SG


POBIERZ ARKUSZ PRAKTYCZNY

POBIERZ PLIKI DODATKOWE

ZOBACZ ROZWI膭ZANIE ZADANIA


Podziel si臋 arkuszem z innymi i udost臋pnij go na Facebooku:


SKR脫CONA TRE艢膯 ARKUSZA:

Przygotuj 4 sekundowy animowany baner do wy艣wietlania na stronie internetowej. Pliki graficzne do wykonania zadania: mapa.jpg, auto.jpg znajduj膮 si臋 w skompresowanym folderze materia艂y_AUD.05_02.7z umieszczonym na pulpicie komputera i zabezpieczonym has艂em AUD05_2zp
Materia艂y graficzne do animacji oraz animacj臋 wykonaj zgodnie ze szkicami i z opisem technologicznym projektu banera oraz animacji.
W utworzonym na pulpicie komputera folderze baner_PESEL (PESEL to Tw贸j PESEL) zapisz:
- przygotowan膮 bitmap臋 mapa w pliku mapa.jpg oraz auto w pliku auto.png z zachowaniem przezroczysto艣ci t艂a,
- wektorowy projekt logo oraz znacznik lokalizacji w formacie EPS oraz PNG,
- wersj臋 otwart膮 projektu banera PSD z zachowanymi warstwami i animacj臋 w formacie GIF, zapisane pod nazw膮 baner.
Folder baner_PESEL nagraj na p艂yt臋 CD, zg艂o艣 przez podniesienie r臋ki gotowo艣膰 do sprawdzenia nagrania, a po uzyskaniu zgody przewodnicz膮cego ZN sprawd藕 poprawno艣膰 nagrania p艂yty. Sprawdzon膮 p艂yt臋 CD podpisz swoim numerem PESEL.
Szkic wektorowego logo
........
........

POBIERZ ARKUSZ PRAKTYCZNY

POBIERZ PLIKI DODATKOWE


Arkusz jest przeznaczony dla zawod贸w:



INNE ARKUSZE Z KWALIFIKACJI AUD5