LOGOWANIE

KWALIFIKACJA AU54 - STYCZE艃 2020 - ROZWI膭ZANIE ZADANIA NR 3

KOD ARKUSZA: AU.54-03-20.01-SG


POBIERZ ROZWI膭ZANIE ZADANIA

ZOBACZ ARKUSZ PRAKTYCZNY


Podziel si臋 arkuszem z innymi i udost臋pnij go na Facebooku:


SKR脫CONA TRE艢膯 ROZWI膭ZANIA:

Rezultat 1: Logo wektorowe
R.1.1 Logo wykonane jest w postaci grafiki wektorowej
R.1.2 Szeroko艣膰 logo wektorowego 30 mm (tolerancja 1 mm)
R.1.3 Logo wektorowe sk艂ada si臋 z elementu graficznego w kszta艂cie kwadratu oraz tekstu WYDAWNICTWO KWADRAT: font Arial Bold 7 pkt, wersaliki
R.1.4 Logo wektorowe jest dwukolorowe o warto艣ciach C0 M0 Y0 K100 i C0 M0 Y0 K0
R.1.5 Logo wektorowe jest zapisane w folderze PESEL_obwoluta pod nazw膮 PESEL_logo
R.2
Rezultat 2: Bitmapy przygotowane zgodnie z opisem technologicznym
| Tolerancja wymiar贸w wynosi ±1 mm |
R.2.1 Bitmapa rewers.jpg ma wymiar 150 x 156 mm, model kolorystyczny CMYK, rozdzielczo艣膰 300 dpi
R.2.2 zd_1. jpg do zd_6.jpg maj膮 wymiar 40 x 30 mm
R.2.3 zd_1. jpg do zd_6.jpg maj膮 rozdzielczo艣膰 300 dpi
R.2.4 zd_1. jpg do zd_6.jpg maj膮 przestrze艅 barw CMYK
R.2.5 Bitmapy s膮 zapisane w folderze PESEL_obwoluta
R.3
........
........

POBIERZ ROZWI膭ZANIE ZADANIA


Arkusz jest przeznaczony dla zawod贸w:



INNE ROZWI膭ZANIA Z KWALIFIKACJI AU54