LOGOWANIE

KWALIFIKACJA AUD5 - STYCZE艃 2023 - ROZWI膭ZANIE ZADANIA NR 4

KOD ARKUSZA: AUD.05-04-23.01-SG


POBIERZ ROZWI膭ZANIE ZADANIA

ZOBACZ ARKUSZ PRAKTYCZNY


Podziel si臋 arkuszem z innymi i udost臋pnij go na Facebooku:


SKR脫CONA TRE艢膯 ROZWI膭ZANIA:

Rezultat 1: Wektorowe logo i symbole alergen贸w
Ocenie podlegaj膮 pliki: logo_restauracji.eps oraz ryba.eps, jajo.eps, grzyb.eps z艂o偶one wy艂膮cznie z obiekt贸w wektorowych. Tolerancja wymiar贸w liniowych oraz po艂o偶enia element贸w ± 2 px
R.1.1 Logo ma wymiary 120 x 120 px
R.1.2 Logo sk艂ada si臋 z dw贸ch obiekt贸w prostok膮tnych, ka偶dy z zaokr膮glonym jednym naro偶nikiem oraz tekstu "GREEN FOOD" - zgodnie ze szkicem
R.1.3 Kolorystyka logo: g贸rny prostok膮t RGB (51, 255, 51), dolny prostok膮t RGB (51, 102, 51), tekst RGB (255, 255, 255)
R.1.4 Tekst logo z艂o偶ony w dw贸ch wierszach z zachowaniem odleg艂o艣ci 30 px, fontem Book Antiqua Bold 25 pt, wy艣rodkowany w poziomie
R.1.5 Trzy symbole alergen贸w maj膮 wymiary 80 x 80 px
R.1.6 Trzy symbole alergen贸w posiadaj膮 prostok膮t z zaokr膮glonymi naro偶nikami, w kolorze RGB (51, 255, 51)
R.1.7 Symbole ryba, jajo, grzyb posiadaj膮 grafik臋 zgodn膮 ze szkicem o obrysie w kolorze RGB (255, 255, 255) bez wype艂nienia
R.1.8 Wszystkie pliki wektorowe posiadaj膮 przezroczyste t艂o
R.2
Rezultat 2: Bitmapy do projektu
Ocenie podlegaj膮 roz艂膮czne pliki: sa艂atka_1.jpg, sa艂atka_2.jpg, sa艂atka 3.jpg
R.2.1 Bitmapy sa艂atka_1 i sa艂atka_3 przeskalowane i wykadrowane do rozmiar贸w 320 x 220 px
R.2.2 Bitmapa sa艂atka_2 przeskalowana i wykadrowana do rozmiar贸w 320 x 240 px
R.2.3 Wszystkie trzy bitmapy zapisane z rozdzielczo艣ci膮 150 ppi
R.2.4 Wszystkie trzy bitmapy zapisane w trybie koloru RGB
R.2.5 Wszystkie trzy bitmapy z widocznym efektem Faza i p艂askorze藕ba
R.3
........
........

POBIERZ ROZWI膭ZANIE ZADANIA


Arkusz jest przeznaczony dla zawod贸w:



INNE ROZWI膭ZANIA Z KWALIFIKACJI AUD5