LOGOWANIE

KWALIFIKACJA PGF4 - STYCZE艃 2023 - ROZWI膭ZANIE ZADANIA NR 3

KOD ARKUSZA: PGF.04-03-23.01-SG


POBIERZ ROZWI膭ZANIE ZADANIA

ZOBACZ ARKUSZ PRAKTYCZNY


Podziel si臋 arkuszem z innymi i udost臋pnij go na Facebooku:


SKR脫CONA TRE艢膯 ROZWI膭ZANIA:

Rezultat 1: Bitmapy przygotowane do projektu zak艂adki
Tolerancja wymiar贸w +/- 1 mm
R.1.1 ryby 1.jpg - wymiar 44 x 29 mm, 300 ppi, tryb kolor贸w CMYK
R.1.2 ryby 2.jpg - wymiar 44 x 29 mm, 300 ppi, tryb kolor贸w CMYK
R.1.3 ryby 3.jpg - wymiar 44 x 29 mm, 300 ppi, tryb kolor贸w CMYK
R.1.4 ryby 4.jpg - wymiar 44 x 29 mm, 300 ppi, tryb kolor贸w CMYK
R.1.5 ryby 5.jpg - wymiar 44 x 29 mm, 300 ppi, tryb kolor贸w CMYK
R.1.6 Wszystkie bitmapy, kt贸re zosta艂y przygotowane do projektu, nie zosta艂y zniekszta艂cone
R.1.7 Bitmapy s膮 zapisane w folderze projekt_PESEL
R.2
Rezultat 2: Logo wektorowe przygotowane do projektu zak艂adki
logo jest oceniane wy艂膮cznie na podstawie pliku wektorowego z elementami wektorowymi
R.2.1 logo ma wymiary 40 x 30 mm (tolerancja wymiar贸w ± 1mm)
R.2.2 logo posiada dwie ryby i jest przezroczyste
R.2.3 po艂o偶enie ryb wzgl臋dem siebie jest zgodne ze szkicem
R.2.4 kolorystyka wype艂nienia kszta艂t贸w ryb C0 M40 Y30 K0
R.2.5 kolorystyka oczu ryby - 藕renica (ko艂a) C0 M0 Y0 K100
R.2.6 kolorystyka oczu ryby - okr臋gi wok贸艂 藕renic C0 M0 Y0 K0
R.2.7 logo jest zapisane w folderze projekt_PESEL
R.3
........
........

POBIERZ ROZWI膭ZANIE ZADANIA


Arkusz jest przeznaczony dla zawod贸w:



INNE ROZWI膭ZANIA Z KWALIFIKACJI PGF4