LOGOWANIE

KWALIFIKACJA AU28 - CZERWIEC 2023 - ROZWI膭ZANIE ZADANIA NR 1

KOD ARKUSZA: AU.28-01-23.06-SG


POBIERZ ROZWI膭ZANIE ZADANIA

ZOBACZ ARKUSZ PRAKTYCZNY


Podziel si臋 arkuszem z innymi i udost臋pnij go na Facebooku:


SKR脫CONA TRE艢膯 ROZWI膭ZANIA:

Rezultat 1: Logo wektorowe w pliku PESEL_logo_
ocena logo na podstawie pliku zawieraj膮cego wy艂膮cznie obiekty wektorowe T艂o logo w kolorze RGB (0, 0, 102)
Kszta艂t logo zgodny ze wzorem_
W 艣rodkowej cz臋艣ci logo umieszczone 4 kszta艂ty tworz膮ce obraz 艂贸dki_
Kszta艂ty tworz膮ce obraz 艂贸dki w kolorze RGB (255, 255, 255)_
Napis WYPO呕YCZALNIA wyedytowany krojem pisma Arial Bold, o wielko艣ci 14 pkt, w kolorze RGB
(255, 255, 255)_
Napis WYPO呕YCZALNIA po obrysie ko艂a zgodny ze wzorem logo_
Logo zapisane pod nazw膮 PESEL_logo w formacie wektorowym z mo偶liwo艣ci膮 edycji
poszczeg贸lnych obiekt贸w_
Logo zapisane w trybie barwnym RGB_
Rezultat 2: Logo rastrowe w pliku PESEL_logo.png_
ocena na podstawie pliku PNG zawieraj膮cego logo
Szeroko艣膰 logo 100 pikseli ± 1 piksel_
Wysoko艣膰 logo 110 pikseli ± 1 piksel_
Logo zapisane w rozdzielczo艣ci 72 ppi_
Logo zapisane w trybie barwnym RGB_
Logo zapisane jako PESEL_logo.png_
Plik z logo zapisany w folderze o nazwie PESEL
........
........

POBIERZ ROZWI膭ZANIE ZADANIA


Arkusz jest przeznaczony dla zawod贸w:



INNE ROZWI膭ZANIA Z KWALIFIKACJI AU28