LOGOWANIE

KWALIFIKACJA AU28 - STYCZE艃 2024 - ROZWI膭ZANIE ZADANIA NR 1

KOD ARKUSZA: AU.28-01-24.01-SG


POBIERZ ROZWI膭ZANIE ZADANIA

ZOBACZ ARKUSZ PRAKTYCZNY


Podziel si臋 arkuszem z innymi i udost臋pnij go na Facebooku:


SKR脫CONA TRE艢膯 ROZWI膭ZANIA:

Rezultat 1: Logo wektorowe w pliku PESEL_logo
R.1.1 T艂o logo w kolorze RGB (0, 0, 102)
R.1.2 Kszta艂t logo zgodny ze wzorem
R.1.3 W 艣rodkowej cz臋艣ci logo umieszczone 4 kszta艂ty tworz膮ce obraz 艂贸dki
R.1.4 Kszta艂ty tworz膮ce obraz 艂贸dki w kolorze RGB (255, 255, 255)
R.1.5 Napis WYPO呕YCZALNIA wyedytowany krojem pisma Arial Bold, o wielko艣ci 14 pkt, w
kolorze RGB (255, 255, 255)
R.1.6 Napis WYPO呕YCZALNIA po obrysie ko艂a zgodny ze wzorem logo
R.1.7 Logo zapisane pod nazw膮 PESEL logo w formacie wektorowym z mo偶liwo艣ci膮 edycji poszczeg贸lnych obiekt贸w
R.1.8 Logo zapisane w trybie barwnym RGB
R.2
Rezultat 2: Logo rastrowe w pliku PESEL_logo.png
ocena na podstawie pliku PNG zawieraj膮cego logo
R.2.1 Szeroko艣膰 logo 100 pikseli ± 1 piksel
R.2.2 Wysoko艣膰 logo 110 pikseli ± 1 piksel
R.2.3 Logo zapisane w rozdzielczo艣ci 72 ppi
R.2.4 Logo zapisane w trybie barwnym RGB
R.2.5 Logo zapisane jako PESELJogo.png
R.2.6 Plik z logo zapisany w folderze o nazwie PESEL
R.3
........
........

POBIERZ ROZWI膭ZANIE ZADANIA


Arkusz jest przeznaczony dla zawod贸w:



INNE ROZWI膭ZANIA Z KWALIFIKACJI AU28