LOGOWANIE

KWALIFIKACJA INF3 - STYCZE艃 2024 - ROZWI膭ZANIE ZADANIA NR 2

KOD ARKUSZA: INF.03-02-24.01-SG


POBIERZ ROZWI膭ZANIE ZADANIA

ZOBACZ ARKUSZ PRAKTYCZNY


Podziel si臋 arkuszem z innymi i udost臋pnij go na Facebooku:


SKR脫CONA TRE艢膯 ROZWI膭ZANIA:

Rezultat 1: Grafika i animacja
Uwaga: W kryteriach 1.2 i 1.5 jest spe艂nione, gdy zastosowano dowolny odcie艅 podanego koloru
R.1.1 Przynajmniej jeden z obraz贸w: favicon, banerl lub baner2 zapisano w formacie umo偶liwiaj膮cym zapis przezroczysto艣ci, np. PNG, t艂o przynajmniej jednego obrazu jest przezroczyste
R.1.2 Favicon zawiera napis "IT" w kolorze czerwonym, wype艂niaj膮cy ca艂膮 przestrze艅 grafiki
R.1.3 Favicon ma wysoko艣膰 i szeroko艣膰 50 px (± 2 px)
R.1.4 Przynajmniej jeden obraz banera zawiera dwukrotnie umieszczony obraz z pliku mysz.jpg, po lewej stronie - obr贸cony o 180 stopni, po prawej - niezmieniony. Jest on umieszczony w banerze w ca艂o艣ci (obie myszy s膮 widoczne w ca艂o艣ci)
R.1.5 Pliki banera zawieraj膮 napis o tre艣ci 鈥濸OGOTOWIE KOMPUTEROWE". Zastosowano czcionk臋 bezszeryfow膮, koloru czerwonego w pierwszym i koloru 偶贸艂tego w drugim
banerze
R.1.6 Plikom banera nadano wysoko艣膰 200 px (± 2 px) i szeroko艣膰 1000 px (± 2 px)
R.1.7 Animacj臋 zapisano jako animacja.gif
R.1.8 Animacja zawiera obrazy dw贸ch baner贸w wy艣wietlane na zmian臋
R.1.9 Ustawiono op贸藕nienie mi臋dzy klatkami na 4000 ms (4 s), co udokumentowano zrzutem ekranu o nazwie klatki.jpg, na kt贸rym wida膰 okno z wprowadzon膮 warto艣ci膮 op贸藕nienia. Zrzut obejmuje ca艂y obszar ekranu z widocznym paskiem zada艅
R.2
Rezultat 2: Wygl膮d witryny internetowej
Uwaga: W napisach widocznych na stronie dopuszcza si臋 drobne b艂臋dy literowe (nie zmieniaj膮ce sensu tekstu), b艂臋dy wielko艣ci liter i znak贸w diakrytycznych, tekst mo偶e by膰 pisany w cudzys艂owach lub bez.
W kryteriach 2.1 * 2.5, 2.7 wystarczy, gdy cechy witryny spe艂nione s膮 dla jednej ze stron
R.2.1 Witryn臋 internetow膮 zapisano w plikach index.html i kontakt.html oraz zastosowano deklaracj臋 j臋zyka HTML5 <!DOCTYPE html> i zdefiniowano j臋zyk witryny polski np. <html lang="pl"> oraz jawnie zastosowano w艂a艣ciwy standard kodowania polskich znak贸w
R.2.2 Stronie nadano tytu艂: "Komputery"
R.2.3 Na karcie przegl膮darki umieszczono ikon臋 z obrazem favicon
R.2.4 Wygl膮d strony zdefiniowano dziel膮c j膮 na bloki: kontener, w kt贸rym umieszczono: baner, menu, trzy bloki g艂贸wne, stopk臋. Zastosowano znaczniki sekcji
R.2.5 W banerze umieszczono obraz animacja.gif z tekstem alternatywnym "Pogotowie komputerowe" lub na stronie g艂贸wnej w bloku g艂贸wnym prawym znajduje si臋 obraz favicon.png z tekstem alternatywnym "Do艣wiadczenie i niezawodno艣膰"
R.2.6 Na stronie g艂贸wnej w blokach g艂贸wnych zapisano przynajmniej jeden nag艂贸wek h3 z: 鈥濳im jeste艣my?", "Co robimy?", "Jaki jest nasz znak?" oraz na podstronie zapisano nag艂贸wek
h2: "Kontakt"
R.2.7 W stopce umieszczono numer zdaj膮cego w znaczniku np. <em> (znacznik <i> jest b艂臋dem) oraz na stronie g艂贸wnej paragraf o tre艣ci: "Jeste艣my firm膮 z wieloletnim do艣wiadczeniem w zakresie IT." oraz na podstronie lini臋 poziom膮 <hr>
R.2.8 Na stronie g艂贸wnej w bloku g艂贸wnym 艣rodkowym zapisano jedn膮 list臋 punktowan膮
(nieuporz膮dkowan膮) z elementami: naprawa komputer贸w, odzyskiwanie danych, wirusy,
konfiguracja LAN; zastosowano znaczniki <ul> i <li>
R.2.9 Na podstronie w bloku g艂贸wnym 艣rodkowym zapisano tabel臋 o 2 kolumnach i 6 wierszach,
zastosowano znaczniki <table>, <tr>, <td>
R.2.10
........
........

POBIERZ ROZWI膭ZANIE ZADANIA


Arkusz jest przeznaczony dla zawod贸w:



INNE ROZWI膭ZANIA Z KWALIFIKACJI INF3