LOGOWANIE

KWALIFIKACJA E12 - CZERWIEC 2016 - ZADANIE PRAKTYCZNE NR 9

KOD ARKUSZA: E.12-09-16.05


POBIERZ ARKUSZ PRAKTYCZNY

ZOBACZ ROZWI膭ZANIE ZADANIA


Podziel si臋 arkuszem z innymi i udost臋pnij go na Facebooku:


SKR脫CONA TRE艢膯 ARKUSZA:

Przeprowad藕 modernizacj臋 komputera wed艂ug przedstawionych wskaza艅 oraz wykonaj konfiguracj臋 system贸w i ustawie艅 personalnych. W tym celu:
1. Przeprowad藕 test zainstalowanej karty graficznej zwanej kart膮 graficzn膮 nr 1 UWAGA: wersje instalacyjne program贸w znajduj膮 si臋 na no艣niku opisanym PROGRAMY. Do modernizacji i konfiguracji komputera w systemie Windows wykorzystaj konto Administrator (bez has艂a).
- zainstaluj program GPU-Z i za jego pomoc膮 sprawd藕 parametry karty. Wykonaj zrzut dokumentuj膮cy przeprowadzony test, a nast臋pnie zapisz go jako plik graficzny pod nazw膮 Karta_1 na no艣niku USB opisanym EGZAMIN
- w edytorze tekstu utw贸rz plik o nazwie karttygraficzne, a w nim tabel臋 zgodnie ze wzorem tabelal Por贸wnanie kart graficznych. Plik zapisz na no艣niku USB opisanym EGZAMIN
- wyniki testu przeprowadzonego w programie GPU-Z zanotuj w kolumnie Karta graficzna nr 1 tabeli w pliku kartty graficzne.
2. Zamontuj na p艂ycie g艂贸wnej komputera zapasow膮 kart臋 graficzn膮 zwan膮 karta graficzna nr 2 oraz dokonaj wyboru karty, kt贸ra zapewni odpowiedni膮 wydajno艣膰 pracy podczas obr贸bki grafiki
- zdemontuj kart臋 graficzn膮 zainstalowan膮 na p艂ycie g艂贸wnej komputera, a w przypadku zintegrowanej karty graficznej wy艂膮czj膮w BIOS lub Mened偶erze urz膮dze艅
UWAGA: po zdemontowaniu karty graficznej (lub jej wy艂膮czeniu) zg艂o艣 przewodnicz膮cemu ZN - przez podniesienie r臋ki - gotowo艣膰 do monta偶u zapasowej karty. Po uzyskaniu zgody przyst膮p do dalszych czynno艣ci monta偶owych i uruchomienia systemu.
- zamontuj kart臋 graficzn膮 nr 2 - wykorzystuj膮c program GPU-Z, sprawd藕 parametry zapasowej karty graficznej. Wykonaj zrzut dokumentuj膮cy przeprowadzony test. Zrzut zapisz jako plik graficzny pod nazw膮 Karta_2 na no艣niku USB opisanym EGZAMIN
- wyniki testu przeprowadzonego w programie GPU-Z zanotuj w tabeli w pliku kartygraficzne, w kolumnie Karta graficzna nr 2 - dokonaj wyboru karty graficznej, umo偶liwiaj膮cej wydajniejsz膮 prac臋 w programie do obr贸bki grafiki. Wymagania programu zapisano w tabeli:
Wymagania programu do obr贸bki grafiki
Procesor: taktowanie 2,4 GHz Pami臋膰 RAM: powy偶ej 8 GB Karta graficzna: pami臋膰 min. 2 GB
- wyb贸r karty graficznej uzasadnij w tabeli utworzonej w pliku karty graficzne odwo艂uj膮c si臋 do tabeli Wymagania programu do obr贸bki grafiki.
3. Skonfigurujsystem Windows:
- zainstaluj czcionk臋 Halloween Spider znajduj膮c膮 si臋 na no艣niku opisanym DANE,
- utw贸rz konto o nazwie Teacher, konto zabezpiecz has艂em o d艂ugo艣ci minimum 8 znak贸w. Wykonaj zrzut potwierdzaj膮cy utworzenie konta. Zrzut zapisz jako plik graficzny pod nazw膮 teacher na no艣niku USB opisanym EGZAMIN,
- w pliku tekstowym, wykorzystuj膮c czcionk臋 Halloween Spider zapisz has艂o dost臋powe konta Teacher. Utworzony plik zapisz pod nazw膮 has艂o w formacie PDF na no艣niku USB opisanym EGZAMIN,
........
........

POBIERZ ARKUSZ PRAKTYCZNY


Arkusz jest przeznaczony dla zawod贸w:



INNE ARKUSZE Z KWALIFIKACJI E12