LOGOWANIE

KWALIFIKACJA E14 - CZERWIEC 2019 - ZADANIE PRAKTYCZNE NR 6

KOD ARKUSZA: E.14-06-19.06


POBIERZ ARKUSZ PRAKTYCZNY

POBIERZ PLIKI DODATKOWE

ZOBACZ ROZWI膭ZANIE ZADANIA


Podziel si臋 arkuszem z innymi i udost臋pnij go na Facebooku:


SKR脫CONA TRE艢膯 ARKUSZA:

Wykonaj aplikacj臋 internetow膮 firmy zajmuj膮cej si臋 us艂ugami informatycznymi. Wykorzystaj do tego celu edytor zaznaczaj膮cy sk艂adni臋 oraz program do obr贸bki grafiki rastrowej.
Aby wykona膰 zadanie, zaloguj si臋 na konto Egzamin bez has艂a. Na pulpicie znajdziesz archiwum ZIP o nazwie materialy6.zip zabezpieczone has艂em: m4teRi@ly Archiwum nale偶y rozpakowa膰.
Na pulpicie konta Egzamin utw贸rz folder. Jako nazwy folderu u偶yj swojego numeru PESEL. Rozpakowane pliki umie艣膰 w tym folderze. Wyniki swojej pracy r贸wnie偶 zapisz w tym folderze.
Grafika
Przygotuj, przy pomocy programu do obr贸bki grafiki rastrowej, logo witryny internetowej, wed艂ug poni偶szych wytycznych:
- Cechy obrazu: t艂o przezroczyste, wysoko艣膰 i szeroko艣膰: 50 px
- Na obrazie powinien znale藕膰 si臋 napis o tre艣ci 鈥濱T". Przyk艂ad przedstawiono na obrazie 1a
- Cechy tekstu: czcionka koloru ciemnoczerwonego
- Obraz powinien by膰 zapisany pod nazw膮favicon w formacie umo偶liwiaj膮cym zapis przezroczysto艣ci Przygotuj, przy pomocy programu do obr贸bki grafiki rastrowej i pliku mysz.jpg, dwa banery, wed艂ug poni偶szych wytycznych:
- Cechy obrazu: t艂o przezroczyste, wysoko艣膰 200 px, szeroko艣膰 1000 px
- Plik mysz.png powinien by膰 przeskalowany z zachowaniem proporcji do wysoko艣ci 200 px, umieszczony dwukrotnie na banerze: po prawej i po lewej stronie z odpowiednim obrotem. Przyk艂ad przedstawiono na obrazie 1b
- Pomi臋dzy obrazami powinien znale藕膰 si臋 napis o tre艣ci 鈥濸OGOTOWIE KOMPUTEROWE"
- Cechy tekstu:
- dla banera1: czcionka Arial, pogrubiona, koloru czerwonego. Przyk艂ad przedstawiono na obrazie 2 - dla banera2: czcionka Arial, pogrubiona, koloru 偶贸艂tego. Przyk艂ad przedstawiono na obrazie 1b
Obrazy powinny by膰 zapisane odpowiednio jako banerl i baner2 w formacie umo偶liwiaj膮cym zapis przezroczysto艣ci
Obraz 1a. Logo Obraz 1b. Baner z przezroczysto艣ci膮
Animacja
Przygotuj, przy pomocy programu do obr贸bki grafiki rastrowej i plik贸w: banerl i baner2, animacj臋, wed艂ug poni偶szych wytycznych:
- Obrazy banerl i baner2 powinny wy艣wietla膰 si臋 zamiennie
- Cechy animacji: op贸藕nienie mi臋dzy klatkami dok艂adnie 4000 ms (4 s). Nale偶y udokumentowa膰 czas zrzutem ekranu o nazwie klatki.jpg, na kt贸rym powinno by膰 widoczne okno programu z zaznaczon膮 funkcj膮. Zrzut ma obejmowa膰 ca艂y obszar ekranu monitora z widocznym paskiem zada艅.
- Animacja powinna by膰 zapisana jako animacja.gif
........
........

POBIERZ ARKUSZ PRAKTYCZNY

POBIERZ PLIKI DODATKOWE


Arkusz jest przeznaczony dla zawod贸w:



INNE ARKUSZE Z KWALIFIKACJI E14