LOGOWANIE

KWALIFIKACJA S4 - STYCZE艃 2015 - ROZWI膭ZANIE ZADANIA NR 1

KOD ARKUSZA: S.04-01-15.01


POBIERZ ROZWI膭ZANIE ZADANIA

ZOBACZ ARKUSZ PRAKTYCZNY


Podziel si臋 arkuszem z innymi i udost臋pnij go na Facebooku:


SKR脫CONA TRE艢膯 ROZWI膭ZANIA:

Rezultat 1: Projekt monta偶owy s艂uchowiska
1 utworzony folder roboczy przez zdaj膮cego na pulpicie
2 utworzony folder roboczy jest nazwany numerem PESEL zdaj膮cego
3 utworzona wielo艣cie偶kowa sesja programu DAW
4 utworzony oddzielny 艣lad/艣lady dla plik贸w lektorskich
5 utworzony oddzielny 艣lad/艣lady dla plik贸w efekt贸w
6 utworzony oddzielny 艣lad dla pliku muzyki
7 dokonana konwersja plik贸w 藕r贸d艂owych do parametr贸w projektu 24 bit/44,1 kHz
8 skopiowane pliki 藕r贸d艂owe do folderu roboczego
9 pliki lektorskie, efekt贸w i muzyki umieszczone s膮 na odpowiednich 艣ladach
Rezultat 2: Zmontowane zgodnie ze scenariuszem s艂uchowisko
Uwaga: scenariusz zamieszczony na ostatniej stronie schematu oceniania
1 w s艂uchowisku nie s艂ycha膰 zb臋dnych, zbyt g艂o艣nych oddech贸w
2 w s艂uchowisku nie s艂ycha膰 odg艂os贸w z re偶yserni
3 w s艂uchowisku nie ma zb臋dnych powt贸rze艅 wyraz贸w
4 w s艂uchowisku nie ma 藕le przeczytanego wyrazu
5 w s艂uchowisku nie ma zb臋dnych wyraz贸w
6 dialogi s膮 w zmontowane w odpowiedniej kolejno艣ci zgodnie ze scenariuszem
7 efekty d藕wi臋kowe s膮 w zmontowane w odpowiedniej kolejno艣ci zgodnie ze scenariuszem
8 w s艂uchowisku s艂ycha膰 u偶ycie efekt贸w kszta艂towania przestrzeni akustycznej (reverb, delay)
Egzaminator wpisuje T, je偶eli zdaj膮cy spe艂ni艂 kryterium albo N, je偶eli nie spe艂ni艂
........
........

POBIERZ ROZWI膭ZANIE ZADANIA


Arkusz jest przeznaczony dla zawod贸w:



INNE ROZWI膭ZANIA Z KWALIFIKACJI S4