LOGOWANIE

KWALIFIKACJA AUD5 - CZERWIEC 2022 - ROZWI膭ZANIE ZADANIA NR 3

KOD ARKUSZA: AUD.05-03-22.06-SG


POBIERZ ROZWI膭ZANIE ZADANIA

ZOBACZ ARKUSZ PRAKTYCZNY


Podziel si臋 arkuszem z innymi i udost臋pnij go na Facebooku:


SKR脫CONA TRE艢膯 ROZWI膭ZANIA:

Rezultat 1: bitmapy przygotowane do animacji
1 1 R.1.1 Wszystkie bitmapy zapisano w rozdzielczo艣ci 72 ppi, 1280 x 720 pikseli
R.1.2 mirow.jpg - usuni臋te postacie, brak 艣lad贸w po dokonanym retuszu
R.1.3 bobolice.jpg - wyretuszowany 偶贸艂ty znak na 艣rodku, brak 艣lad贸w po dokonanym retuszu
R.1.4 ogrodzieniec.jpg - usuni臋te ptaki z nieba, brak 艣lad贸w po dokonanym retuszu
R.1.5 bedzin.jpg - wyretuszowana linia elektryczna z prawej strony zdj臋cia, brak 艣lad贸w po dokonanym retuszu
R.1.6 Bitmapy po zmianie wymiar贸w maj膮 zmienione nazwy na mirow_gotowe.jpg, bobolice_gotowe.jpg, ogrodzieniec_gotowe.jpg, bedzin_gotowe.jpg
R.1.7 Wszystkie bitmapy zapisane s膮 w formacie JPEG
R.1.8 Bitmapy nie s膮 zniekszta艂cone, zachowane s膮 proporcje bok贸w bitmap
R.2
Rezultat 2: wektorowe logo w formacie wektorowym
Ocena na podstawie pliku wektorowego
R.2.1 Logo wraz z napisem Jurajskie zamki posiada wymiar 40 x 24 mm
R.2.2 Kolor logo RGB (0, 0, 0)
R.2.3 Logo posiada kszta艂t zamku z chor膮gwi膮, linia okr臋gu ma regularny przebieg
R.2.4 Logo jest zgodne ze szkicem
R.2.5 Tekst nie ma punkt贸w stycznych z sygnetem
R.2.6 艢rednica sygnetu nie przekracza 15 mm
R.2.7 Napis Jurajskie zamki wyedytowany zosta艂 fontem Nunito Extra Bold 16 pkt
R.2.8 Logo zapisane jest w formacie wektorowym
R.3
........
........

POBIERZ ROZWI膭ZANIE ZADANIA


Arkusz jest przeznaczony dla zawod贸w:



INNE ROZWI膭ZANIA Z KWALIFIKACJI AUD5