LOGOWANIE

KWALIFIKACJA AUD5 - CZERWIEC 2022 - ZADANIE PRAKTYCZNE NR 3

KOD ARKUSZA: AUD.05-03-22.06-SG


POBIERZ ARKUSZ PRAKTYCZNY

POBIERZ PLIKI DODATKOWE

ZOBACZ ROZWI膭ZANIE ZADANIA


Podziel si臋 arkuszem z innymi i udost臋pnij go na Facebooku:


SKR脫CONA TRE艢膯 ARKUSZA:

Przygotuj 13 sekundow膮 animacj臋. Pliki graficzne do wykonania zadania mirow.jpg, bobolice.jpg, bedzin.jpg, ogrodzieniec.jpg oraz plik d藕wi臋kowy audio.mp3 znajduj膮 si臋 na pulpicie komputera w skompresowanym folderze materialy zabezpieczonym has艂em: Materialy312
Materia艂y graficzne do animacji oraz animacj臋 wykonaj zgodnie ze szkicami i z opisem technologicznym projektu.
W folderze animacja_PESEL (PESEL to Tw贸j PESEL) na pulpicie komputera zapisz:
- przygotowane bitmapy mirow, bobolice, bedzin, ogrodzieniec w formacie JPEG,
- wektorowy projekt logo w formacie wektorowym, wykonany zgodnie ze szkicem,
- wersj臋 otwart膮 projektu prezentacji PSD z zachowanymi warstwami i animacj臋 w formacie mp4, zapisan膮 pod nazw膮 animacja.
Folder animacja_PESEL nagraj na p艂yt臋 CD.
Szkic wektorowego logo
©
Jurajskie zaniki
Parametry logo z napisem:
- 40 x 24 mm
- RGB (0, 0, 0)
- zapisane jako plik PNG oraz w formacie wektorowym
- napis Jurajskie zamki wyedytowany fontem Nunito Extra Bold 16 pkt, nie ma punkt贸w stycznych z sygnetem
- 艣rednica sygnetu nie przekracza 15 mm
_Przygotowanie pozosta艂ych materia艂贸w:_
plik audio - dodany do osi czasu, bez zmiany_
wszystkie bitmapy:
rozdzielczo艣膰 72 ppi, 1280 x 720 pikseli_
mirow.jpg - usuni臋te postacie_
bobolice.jpg - wyretuszowany 偶贸艂ty znak na 艣rodku_
ogrodzieniec.jpg - usuni臋te ptaki z nieba_
bedzin.jpg - wyretuszowana linia elektryczna z prawej strony zdj臋cia
zmienione nazwy przygotowanych bitmap wg klucza: nazwa oryginalna_gotowe.jpg
........
........

POBIERZ ARKUSZ PRAKTYCZNY

POBIERZ PLIKI DODATKOWE


Arkusz jest przeznaczony dla zawod贸w:



INNE ARKUSZE Z KWALIFIKACJI AUD5