LOGOWANIE

KWALIFIKACJA INF3 - STYCZE艃 2024 - ZADANIE PRAKTYCZNE NR 9

KOD ARKUSZA: INF.03-09-24.01-SG


POBIERZ ARKUSZ PRAKTYCZNY

POBIERZ PLIKI DODATKOWE

ZOBACZ ROZWI膭ZANIE ZADANIA


Podziel si臋 arkuszem z innymi i udost臋pnij go na Facebooku:


SKR脫CONA TRE艢膯 ARKUSZA:

UWAGA: folder z rezultatami pracy oraz p艂yt臋 nale偶y opisa膰 numerem zdaj膮cego, kt贸rym zosta艂 podpisany arkusz, czyli numerem PESEL lub w przypadku jego braku numerem paszportu. Dalej w zadaniu numer ten jest nazwany numerem zdaj膮cego.
Wykonaj aplikacj臋 internetow膮 firmy zajmuj膮cej si臋 us艂ugami informatycznymi. Wykorzystaj do tego celu edytor zaznaczaj膮cy sk艂adni臋 oraz program do obr贸bki grafiki rastrowej.
Aby wykona膰 zadanie, zaloguj si臋 na konto Egzamin bez has艂a. Na pulpicie znajdziesz archiwum 7-Zip o nazwie materialy9.7z zabezpieczone has艂em: @#HasL)FTR Archiwum nale偶y rozpakowa膰.
Na pulpicie konta Egzamin nale偶y utworzy膰 folder. Jako nazwy folderu nale偶y u偶y膰 numeru zdaj膮cego. Rozpakowane pliki nale偶y umie艣ci膰 w tym folderze. Po sko艅czonej pracy wszystkie wyniki nale偶y zapisa膰 w tym folderze.
Grafika
Wytyczne dla logo witryny internetowej:
Cechy obrazu: t艂o przezroczyste, wysoko艣膰 i szeroko艣膰: 50 px Napis o tre艣ci 鈥濱T", wype艂nia ca艂膮 przestrze艅 grafiki, zgodnie z obrazem 1 Cechy tekstu: czcionka koloru ciemnoczerwonego Nazwa pliku: favicon, format umo偶liwiaj膮cy zapis przezroczysto艣ci Wsp贸lne wytyczne dla dw贸ch baner贸w:
Cechy obrazu: t艂o przezroczyste, wysoko艣膰 200 px, szeroko艣膰 1000 px
Plik mysz.jpg przeskalowany z zachowaniem proporcji do wysoko艣ci 200 px, umieszczony dwukrotnie na banerze: po lewej stronie - z odpowiednim obrotem oraz niezmieniony po prawej, zgodnie z obrazem 2 Pomi臋dzy obrazami znajduje si臋 napis o tre艣ci 鈥濸OGOTOWIE KOMPUTEROWE"
Obraz 1. Logo
Cechy tekstu:
- Dla banera1: czcionka Arial, pogrubiona, koloru czerwonego
- Dla banera2: czcionka Arial, pogrubiona, koloru 偶贸艂tego, zgodnie z obrazem 2 Nazwy plik贸w baner1 i baner2, format plik贸w umo偶liwiaj膮cy zapis przezroczysto艣ci
Obraz 2. Baner z przezroczysto艣ci膮 - plik baner2
Animacja
Wytyczne dotycz膮ce animacji:
Animacj臋 nale偶y przygotowa膰 w programie do obr贸bki grafiki rastrowej Animacj臋 stanowi膮 obrazy baner1 i baner2 wy艣wietlane na zmian臋
Cechy animacji: op贸藕nienie mi臋dzy klatkami 4000 ms (4 s). Czynno艣膰 ustawienia op贸藕nienia nale偶y udokumentowa膰 zrzutem ekranu o nazwie klatki.jpg. Na zrzucie powinno by膰 widoczne okno z wprowadzon膮 warto艣ci膮 op贸藕nienia. Zrzutu nie nale偶y kadrowa膰, powinien zawiera膰 ca艂y obszar ekranu monitora z widocznym paskiem zada艅. Nazwa pliku: animacja.gif
........
........

POBIERZ ARKUSZ PRAKTYCZNY

POBIERZ PLIKI DODATKOWE


Arkusz jest przeznaczony dla zawod贸w:



INNE ARKUSZE Z KWALIFIKACJI INF3