LOGOWANIE

KWALIFIKACJA A20 - STYCZEŃ 2019 - ZADANIE PRAKTYCZNE NR 2

KOD ARKUSZA: A.20-02-18.01


POBIERZ ARKUSZ PRAKTYCZNY


Podziel się arkuszem z innymi i udostępnij go na Facebooku:


SKRÓCONA TREŚĆ ARKUSZA:

Przygotuj projekt okładki kalendarza według załączonej makiety. W tym celu wykonaj w atelier zdjęcie katalogowe piłki na białym tle, zastosuj oświetlenie bezcieniowe i zasady kompozycji centralnej, uwzględniając efektywne wypełnienie kadru. Obraz zarejestruj w formacie JPEG.
Na pulpicie komputera utwórz folder o nazwie PESEL (PESEL to Twój numer PESEL). Do folderu przenieś zdjęcie piłki, które wybrałeś do dalszej obróbki, i nadaj mu nazwę PESEL_piłka. Pracuj na kopii pliku.
Wykonaj projekt okładki kalendarza zgodnie z wytycznymi:
- parametry makiety: szerokość: 180 mm, wysokość: 250 mm, rozdzielczość: 300 ppi, tryb koloru: RGB, format zapisu: PSD z zachowaniem warstw,
- tło makiety w kolorze RGB (0, 0, 0),
- parametry napisów:
2019: Times New Roman Bold lub Times New Roman pogrubiony, 170 pkt, kolor RGB (190, 20, 200), styl warstwy: faseta/faza i płaskorzeźba oraz blask zewnętrzny o dowolnych wartościach,
PRODUCENT PIŁEK ZAPACHOWYCH, UL. KOLISTA 7, 99-150 BIAŁA GÓRA, TEL. 555 -333-444, WWW.WANILIA.EU: Times New Roman Bold lub Times New Roman pogrubiony, 20 pkt, kolor RGB (255, 255, 255), tekst wyśrodkowany,
- warstwa o nazwie kształt zawierająca dwa kształty różniące się wielkością o parametrach: kolor wypełnienia RGB (255, 0, 255), kontur o szerokości 3 piksele w kolorze RGB (100, 5, 100), krycie warstwy 80%, usytuowanie i wielkość kształtów zgodne z makietą,
- piłka wyselekcjonowana z pliku PESEL_piłka umieszczona w lewym górnym rogu makiety w kolorze żółtym o średnicy 45 mm,
- 11 kopii piłek o średnicy 45 mm oraz 4 zanikające odbicia lustrzane piłek w kolorze czerwonym umieszczone w grupach warstw o nazwach rząd_1, rząd_2, rząd_3, rząd_4 w układzie:
- grupa warstw rząd_1 zawiera piłki umieszczone w 1 od góry rzędzie okładki kalendarza w kolejności od lewej: żółta, czerwona, niebieska, czerwona,
- grupa warstw rząd_2 zawiera piłki umieszczone w 2 rzędzie od góry w kolejności: piłka w kolorze niebieskim, odbicie lustrzane piłki czerwonej, piłka w kolorze żółtym, odbicie lustrzane piłki czerwonej,
- grupa warstw rząd_3 zawiera piłki umieszczone w 3 rzędzie od góry w kolejności: żółta, czerwona, niebieska, czerwona,
- grupa warstw rząd_4 zawiera piłki umieszczone w 4 rzędzie od góry w kolejności: piłka w kolorze niebieskim, odbicie lustrzane piłki czerwonej, piłka w kolorze żółtym, odbicie lustrzane piłki czerwonej,
- ramka w kolorze fioletowym o wymiarach 180 x 75 mm i szerokości 10 mm jest wypełniona fragmentami sfotografowanej piłki i umieszczona w dolnej części makiety,
- numer PESEL jest umieszczony w lewym dolnym rogu makiety w obszarze fioletowej ramki wyedytowany fontem Times New Roman Bold lub Times New Roman pogrubiony, 20 pkt, kolor RGB
(255, 255, 255).
Wynik pracy zapisz w folderze PESEL pod nazwą PESELmakieta w formacie PSD w trybie koloru RGB.
Projekt okładki umieść symetrycznie na arkuszu A4 i zapisz wersję do wydruku w trybie koloru CMYK w folderze PESEL w pliku PESEL makietajpg.
........
........

POBIERZ ARKUSZ PRAKTYCZNY


Arkusz jest przeznaczony dla zawodów:



INNE ARKUSZE Z KWALIFIKACJI A20