LOGOWANIE

KWALIFIKACJA A20 - STYCZEŃ 2019 - ZADANIE PRAKTYCZNE NR 1

KOD ARKUSZA: A.20-01-18.01


POBIERZ ARKUSZ PRAKTYCZNY

ZOBACZ ROZWIĄZANIE ZADANIA


Podziel się arkuszem z innymi i udostępnij go na Facebooku:


SKRÓCONA TREŚĆ ARKUSZA:

Przygotuj projekt okładki kalendarza według załączonej makiety. W tym celu wykonaj w atelier zdjęcie katalogowe piłki na białym tle, zastosuj oświetlenie bezcieniowe i zasady kompozycji centralnej, uwzględniając efektywne wypełnienie kadru. Obraz zarejestruj w formacie JPEG.
Na pulpicie komputera utwórz folder o nazwie PESEL (PESEL to Twój numer PESEL). Do folderu przenieś zdjęcie piłki, które wybrałeś do dalszej obróbki, i nadaj mu nazwę PESEL_piłka. Pracuj na kopii pliku.
Wykonaj projekt okładki kalendarza zgodnie z wytycznymi:
- parametry okładki: szerokość: 260 mm, wysokość: 180 mm, rozdzielczość: 300 ppi, tryb koloru RGB, format zapisu PSD z zachowaniem warstw,
- tło okładki w kolorze RGB (255, 255, 255),
- parametry napisów:
2019: Arial Bold lub Arial pogrubiony 230 pkt, kolor RGB (100, 200, 200), styl warstwy: faseta/ faza i płaskorzeźba o dowolnych wartościach,
PRODUCENT ZABAWEK ZAPACHOWYCH, UL. WANILIOWA 5, 99-150 BIAŁA GÓRA, TEL. 345 -453-345, WWW.WANILIA.EU: Arial Bold lub Arial Pogrubiony, 14 pkt, kolor RGB (100, 200, 200), tekst wyśrodkowany,
- warstwa o nazwie kształt zawierająca dwa kształty różniące się wielkością o parametrach: kolor wypełnienia RGB (100, 200, 200), kontur o szerokości 7 pikseli w kolorze RGB (188, 18, 218), krycie warstwy 75%, usytuowanie i wielkość kształtów zgodne z makietą,
- warstwa o nazwie piłka niebieska zawierająca piłkę wyselekcjonowaną z pliku PESEL_piłka umieszczoną w lewej części makiety o średnicy 90 mm,
- trzy kopie piłki o średnicy 90 mm w kolorze żółtym, czerwonym, zielonym umieszczone na warstwach o nazwach piłka żółta, piłka czerwona, piłka zielona, usytuowane zgodnie z makietą,
- zanikające, o zmniejszonym kryciu odbicie lustrzane dodane do każdej piłki,
- ramka w kolorze niebieskim o szerokości 20 mm wypełniona fragmentami sfotografowanej piłki,
- numer PESEL umieszczony w prawym dolnym rogu makiety w obszarze ramki, wyedytowany fontem Arial Bold lub Arial pogrubiony, 18 pkt, kolor RGB (255, 255, 0).
Wynik pracy zapisz w folderze PESEL pod nazwą PESELmakieta w formacie PSD w trybie koloru RGB.
Projekt okładki umieść symetrycznie na arkuszu A4 i zapisz wersję do wydruku w trybie koloru CMYK w folderze PESEL w pliku PESELmakietajpg.
Folder o nazwie PESEL zapisz na płytę CD, zgłoś przez podniesienie ręki gotowość do sprawdzenia nagrania, a po uzyskaniu zgody przewodniczącego ZN sprawdź poprawność nagrania płyty. Sprawdzoną płytę CD podpisz swoim numerem PESEL.
Wydrukuj makietę z pliku PESEL makietajpg znajdującego się na płycie CD, z jakością fotograficzną ze stanowiska podłączonego do drukarki. Dopuszczalna jest jedna korekta wydruku.
Czas przeznaczony na wykonanie zadania wynosi 180 minut.
Ocenie podlegać będą 4 rezultaty:
- zdjęcie piłki w pliku PESEL_piłka,
- projekt okładki w pliku PESEL_makieta.psd,
- projekt okładki do wydruku w pliku PESEL makieta.jpg,
- wydruk z pliku PESEL makieta.jpg.
........
........

POBIERZ ARKUSZ PRAKTYCZNY


Arkusz jest przeznaczony dla zawodów:



INNE ARKUSZE Z KWALIFIKACJI A20